Monday, July 17, 2006

puas main

teman kamu senyum melihat aku
aku tahu kamu tiada di situ
cuma seketika kamu tau jua
aku sudah sampai.

belum sempat aku ke kamar
mata kamu di celah bidai
memanggil nama ku mau ikut
aku bukan pandai.

empuk pinggul mu di riba ku
cerita seloka rindu mu
rambut ku mainan jejari mu
aku terbau wangi mu.

satu persatu kita menanggal
jari ke jari tapak ke tapak
bibir basah teroka segala
aku tak jemu biarkannya.

rindu hilang gelora membara
nikmat cinta di selami bersama
kuyub tubuh basah kulit mu
ternganga tahan dahaga.

meledak rapuh menjerit menggigit
bibir tersenyum mata terlirik
rebah pipi mu ke dada
tanda puas mainan kita.

4 Comments:

Blogger mutiara nauli pohan said...

errrrr ini tentang apa yah
kayanya 17 tahun ke atas deh
aku belum bole denger ;p

5:34 PM  
Blogger biruwarna said...

bukan sis uli ... jgn imajin lebih2 ya. ini kaya main golof 18 lubang sma caddy lg genit tuh... hehehe

11:52 AM  
Blogger T A T A R I said...

iya Li..aku pikir juga buat 17 tahun kesamping...
>_^

11:06 AM  
Blogger Psycho...!! said...

kalo udah mau keluar jangan lupa make kondom bung...

12:24 AM  

Post a Comment

<< Home